Zwroty i reklamacje

Każdy zwrot czy reklamację rozpatrujemy indywidualnie. 
Skontaktuj się z nami jeśli masz jakiś problem ze swoim zamówieniem. Wyjaśnimy wątpliwości i razem na pewno znajdziemy jakieś dobre rozwiązanie!

ZWROTY:

  • Klient posiada prawo zwrócenia towaru do 14 dni roboczych od jego otrzymania bez podania przyczyny o ile produkt nie został w żaden sposób użyty (płytka, lakier, stempel, itd) czy rozpakowany (dotyczy produktów, które po otwarciu nie są już pełnowartościowym produktem – np. ściągnięcie niebieskiej folii z płytki lub odkręcenie i użycie lakieru)
  • Aby zwrócić produkt należy skontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo w celu ustalenia szczegółów zwrotu
  • Zwracane produkty powinny być bezpiecznie zapakowane aby nie uległy zniszczeniu w transporcie (najlepiej w tym samym pudełku, w którym zostały wysłane)
  • Koszt przesyłki zwracanych produktów pokrywa Kupujący
  • Przesyłki za pobraniem nie będą przyjmowane

REKLAMACJE:

  • W celu zgłoszenia reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy w celu ustalenia szczegółów
  • Jeśli produkt jest uszkodzony (w transporcie lub jest to wada fabryczna, której nie udało się nam wychwycić) można go bez problemu wymienić na nowy egzemplarz
  • W przypadku reklamacji to Sprzedający pokrywa koszty wysyłki i ewentualnego zwrotu reklamowanego towaru
  • Reklamację uszkodzonego produktu należy zgłosić od razu po odebraniu paczki lub niedługo po tym czasie
  • Reklamacje produktów, które zostały mechanicznie uszkodzone z powodu niewłaściwego dbania o produkt czy po zużyciu jego znacznej części (np. lakieru) nie będą uznawane
Shopping Cart