Zwroty i reklamacje
Każdy zwrot czy reklamację rozpatrujemy indywidualnie.
Skontaktuj się z nami jeśli masz jakiś problem ze swoim zamówieniem. Wyjaśnimy wątpliwości i razem na pewno znajdziemy jakieś dobre rozwiązanie!
ZWROTY:
- Klient posiada prawo zwrócenia towaru do 14 dni roboczych od jego otrzymania bez podania przyczyny o ile produkt nie został w żaden sposób użyty (płytka, lakier, stempel, itd) czy rozpakowany (dotyczy produktów, które po otwarciu nie są już pełnowartościowym produktem – np. ściągnięcie niebieskiej folii z płytki lub odkręcenie i użycie lakieru)
- Aby zwrócić produkt należy skontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo w celu ustalenia szczegółów zwrotu
- Zwracane produkty powinny być bezpiecznie zapakowane aby nie uległy zniszczeniu w transporcie (najlepiej w tym samym pudełku, w którym zostały wysłane)
- Koszt przesyłki zwracanych produktów pokrywa Kupujący
- Przesyłki za pobraniem nie będą przyjmowane
REKLAMACJE:
- W celu zgłoszenia reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy w celu ustalenia szczegółów
- Jeśli produkt jest uszkodzony (w transporcie lub jest to wada fabryczna, której nie udało się nam wychwycić) można go bez problemu wymienić na nowy egzemplarz
- W przypadku reklamacji to Sprzedający pokrywa koszty wysyłki i ewentualnego zwrotu reklamowanego towaru
- Reklamację uszkodzonego produktu należy zgłosić od razu po odebraniu paczki lub niedługo po tym czasie
- Reklamacje produktów, które zostały mechanicznie uszkodzone z powodu niewłaściwego dbania o produkt czy po zużyciu jego znacznej części (np. lakieru) nie będą uznawane