FAQ
FAQ - najczęściej zadawane pytania
Przygotowaliśmy dla Ciebie listę pytań i odpowiedzi, które mogą rozwiać Twoje wątpliwości odnośnie zamówienia, płatności, wysyłki czy innych spraw. Jeśli jednak nie znajdziesz tutaj odpowiedzi na Twoje pytanie – pamiętaj, że zawsze możesz się z nami skontaktować – wszystkie dane znajdziesz w zakładce Kontakt.
Ogólne
Wszystkie produkty znajdują się w zakładce Sklep oraz w poszczególnych kategoriach. Żeby dodatkowo wyszukać konkretnego produktu użyj wyszukiwarki na górze listy kategorii w zakładce Sklep.
Możesz do nas napisać maila na adres: contact@blovesplates.com oraz zadzwonić na numer: +48 5 725 25 725. Jesteśmy także dostępni do kontaktu przez nasze media społecznościowe na Facebooku i Instagramie.
Zamówienie
Kod zniżkowy możesz wpisać w odpowiednim miejscu w koszyku po lewej stronie, poniżej listy produktów. Po wpisaniu kodu zaakceptuj go różowym przyciskiem. Kod zniżkowy obowiązuje tylko na produkty nie objęte inną promocją.
Po złożeniu zamówienia przechodzi ono do realizacji, a następnym krokiem jest wysłanie go. Po aktualizacji zamówienia powinieneś dostać maila z potwierdzeniem wysyłki i numerem nadania.
Zamówienie możesz śledzić po numerze nadania.
Paczkomaty Inpost: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek
DPD: https://www.dpd.com/pl/pl/odbieram-paczke/
Jeśli Twoje zamówienie nie dotarło – spróbuj w pierwszej kolejności skontaktować się z kurierem (jeśli wg śledzenia paczka jest już w doręczeniu). Jeśli nie udało się ustalić losów przesyłki – wtedy skontaktuj się bezpośrednio z nami.
Niezwłocznie po zauważeniu braku produktu/ów w paczce lub całkiem pomylonego zamówienia skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie. Doślemy brakujące produkty na nasz koszt!
Jeśli produkt/y w paczce zostały uszkodzone podczas transportu (wskazuje na to np. zgniecione pudełko) – spisz protokół szkody w obecności kuriera. W innym przypadku skontaktuj się z nami mailowo (najlepiej dołącz zdjęcia) lub telefonicznie, a na pewno jakoś rozwiążemy sprawę.
Moje konto
Jak najbardziej! Wystarczy, że podasz wszystkie dane adresowe i do rozliczenia podczas składania zamówienia.